Bungie, Destiny 2 için 2018 planlarını ana hatlarıyla açıkladı

Destiny 2'nin oyun yönetmeni Christopher Barrett, geliştiricinin "sadece dinlemeyip, yapacağını" vaat ettiği bir takım değişiklikleri ve2018 için planlanan güncellemeleriaçıkladı.Barrett listesinde yer alan planların arasındaki...

Destiny 2'nin oyun yönetmeni Christopher Barrett, geliştiricinin "sadece dinlemeyip, yapacağını" vaat ettiği bir takım değişiklikleri ve

2018 için planlanan güncellemeleri

açıkladı.

Barrett listesinde yer alan planların arasındaki bir yol haritası, Bungie'nin yaklaşan her güncellemede daha fazla ayrıntı vereceği üç anahtar yayın penceresini vurguluyor. Bu güncellemelerdeki içerik ve özellikler tüm Destiny 2 oyuncularının kullanımına sunulacak.

Crimson Days Etkinliği Yolda

Barrett, ekibin "yeni içeriğin dengesini değiştirdiğini" Bright Engrams'tan uzaklaştırdığını ve daha çok etkinlik ödüllerine yönlendirdiğini açıkladı. Böylece, başarım havuzlarında Ghosts, Sparrows ve gemiler gibi öğeler yer alacak. Bungie, "Bright Engrams kazanmak için bir oynanış yolu" ve tüm oyunculara "daha doğrudan satın alma seçenekleri" vaadinde bulundu. Bu değişikliklerin bazılarının 13 Şubat'ta başlayacak Crimson Days etkinliği ile geleceği belirtildi.

Bungie, Destiny 2 ekibinin daha önce eleştirildiği XP kazanç oranlarını da araştırıyor.

Barrett'ın tartıştığı şeylerin çoğu, Destiny 2 oyuncularının belirli içeriklerin dışında tutulmasını önleme gayreti içeriyor çünkü oyunun genişlemelerine sahip değiller. Bunun bir parçası olarak, 16 Ocak'a kadar Düzeltme 1.1.1.3 uygulanacak ve herhangi bir Sezonluk İçeriğin, Curse of Osiris genişlemesine ilişkin şartlarının tamamen kaldırılması sağlanacak. Oyuncular Curse of Osiris genişlemesine sahip olmamalarının sonucu olarak, Destiny 2 içeriğinin dışında kalmışlardı.

30 Ocak'ta, Masterwork sistemi, bir oyuncu Super'i kullanırken arttırılmış hasar azaltmasına izin veren kolu da içerecek şekilde ayarlanacak. Masterwork Armor; Masterwork Cores ve Legendary Shards ile yükseltilebilir.

Akın ödülleri düzenlenecek

Bu güncelleme ayrıca Raid (Akın) ödüllerini "daha özel ve ilginç" hale getirecek. Bunlar, Raid'e özel perksleri içeren modları, Raid öğelerinin her büyük karşılaşmada düşmesini sağlamak için bir ayarlama içeriyor. Ayrıca, Raid satıcısı artık Leviathan ve Eater of Worlds zırh ve silahlarını satacak. Ghost özellikli bir Raid'e özel perksler de Leviathan ve Eater of Worlds final karşılaşmalarından düşebilecek.

Bir sonraki güncelleme, kesin bir tarih verilmemiş olsa da, muhtemelen Şubat ayında gelecek. Bu güncellemede, Strike Scoring, geçerli zaman sınırı mekaniğinin yerine Nightfall'a gelecektir. Barrett, puanlama sisteminin Destiny 1'e benzer şekilde çalıştığını açıklıyor. Ancak "Strike hedeflerinin rekabetçi işleyişi ve oyuncu tarafından seçilebilen skor düzenleyici için destek" vurgulanıyor. Şubat ayında Nightfall High Scores'un yeni amblemlerle oyunda gösterileceğini ve ayrıca ödülün kilidini açacağını göreceksiniz. Klan ve Topluluk High Score planları da yapım aşamasında.

Ayrıca Şubat ayında, gereksiz modları azaltacak, daha özel temalara izin verecek ve gücünüz üzerindeki etkilerini büyük ölçüde artıracak "yeniden düzenlenmiş" modları içeren Mods 2.0'da yer alacak. Mods 2.0'ın, yapılacak işe bağlı olarak bahara ertelenebileceği belirtildi. Son olarak, bu güncelleme, PC Tower Chat'i, Quickplay iyileştirmelerini ve varış haritasındaki Fireteam üyelerinin görünüşünü içerecek.

Bu yılın ilkbaharında, Expansion 2 (Genişleme 2) haricinde, Sezonluk Curcible Sıralamaları ile Sezon 3'ün başlangıcını içeren büyük Crucible değişiklikleri, tüm oyuncular için özel maçlar, 6v6 PvP, sınırlı etkinlik Mayhem'in dönüşü, diğer düzeltmeler ve çeşitli denge geçişleri gelecek. Expansion 2 hakkında pek fazla şey bilinmese de, PSN'deki ismi Gods of Mars olarak yayınlanacak olabilir.

Bu güncellemelerin ötesinde Destiny 2 ekibi, bu yılın sonbaharında veya mümkün olan daha kısa sürede, oyuna başka eklemeler de yapmayı hedefliyor. Bunların neler olacağını açıklandıkça hep birlikte göreceğiz.

Haber Haberleri