Bu yılın başlarında PC'de piyasaya sürüldükten sonra Company of Heroes 3, 30 Mayıs'ta PS5 ve Xbox Series X|S'ye taşınıyor. Relic Entertainment tarafından geliştirilen bu, II. Müttefik ve Mihver kuvvetleri arasında yürütülen en kanlı savaşlardan bazılarının görüldüğü Akdeniz ve Kuzey Afrika savaş tiyatroları oyuncuların karşısına çıkıyor. Konsol sürümü için Relic, oyuncuların özel bir kullanıcı arayüzü, tam denetleyici desteği ve kendi hızlarında oynamalarına izin veren özel özellikler bekleyebileceklerini söylüyor. Kullanıcı arayüzü, kontrolörler için değiştirildi ve PC versiyonundaki isteğe bağlı taktiksel duraklatma seçeneği taşınıyor.
Company of Heroes 3, Metacritic'te 80 puan aldı
Bu oyun özelliği, oyuncuların oyunu dondurmasına, saldırılarını doğru bir şekilde planlamasına ve bu eylemleri gerçek zamanlı olarak görmek için sıraya koymasına olanak tanıyor. Metacritic'te Company of Heroes 3, 61 incelemeden 80 Metascore'a sahiptir. Eleştirmenler, oyunu orijinalliği, ayrıntılara gösterilen özen ve her savaş alanını farklı hissettirmek için yeni teknolojilerin kullanımı nedeniyle övdü.
Her seviye yok edilebilir ortamlara sahiptir ve bu, serideki önceki oyunların ayırt edici özelliği olsa da, Company of Heroes 3'te bu, çarpışmalarda avantaj elde etmek için daha da fazla tehlike ve fırsat yaratıyor. Örneğin, düşmanlar düşen molozlardan zarar görebilir, molozlar birlikler için koruma oluşturabilir ve bu yeni sistem kullanılarak yollar açılıp kapatılabiliyor.