Behaviour Interactive'in Dead by Daylight'ı konsollarda ve PC'de 3 milyon kopya sattı. Ancak bu rakam, yayıncı
Starbreeze'in Eylül 2017'de sona eren üçüncü çeyrekteki "genişleme safhası" için yeterli değil. Payday'ın geliştiricisi, vergiler hariç 35,3 milyon Kronluk (SEK) zarara uğradı, ancak net satışlarda bir artış gördü.
Starbreeze'nin finansal raporu şöyle:
Yılın üçüncü çeyreğindeki net satışlar, geçen yıl tekrarlanmayan gelir hariç yüzde 11 artışla 77.7 milyon kron oldu. PAYDAY ve Dead by Daylight satışları, 2016 yılının üçüncü çeyreğine paralel olarak gelir üretti. Kısa vadede karlılığı etkileyecek olan tüm ticari alanlarda devam eden girişimlerle, genişleyen bir aşamadayız. Bu girişimlerin amacı, Starbreeze'e seviye atlatmak ve 2020 yılına kadar 2 milyar Kron sınırını aşan gelir elde etmektir.
Starbreeze, yayıncılık sözleşmelerinden ve sanal gerçeklik yatırımından memnun görünüyor ve şirket kendi oyunlarını geliştirmeye odaklanmış durumda. Şirket; "Oyunların ömrü boyunca, onları sahneye çıkaracak yeni güncellemelerle geliştirmeye devam edeceğiz. Plan, en az üç paralel geliştirme ekibine sahip olmak ve devam eden oyun projeleri için ekip personelini en iyi duruma getirmek." açıklamasıyla hedefini ortaya koydu.