Death Stranding'in yaratıcısı ve Kojima Productions'ın kurucusu Hideo Kojima merakla beklenen yeni oyununu tam olarak anlamadığını ve amacının daha önce yapılmamış bir tür oluşturmak olduğunu söyledi.
Kojima Financial Times'a verdiği röportajda: "Death Stranding... Şu anda bile oyunu anlamıyorum. Onun dünya görüşü, oynanışı, hepsi yeni. Görevim şu anda olmayan ve herkesi şaşırtacak bir tür yaratmak. Doğal olarak risk var." dedi.
Son zamanlarda Death Stranding hakkında daha fazlasını öğrenmeye ve görmeye devam ederken oyunun fragmanları çoğu zaman merak uyandırıcı ancak son derece karmaşık olduğunu söyleyebiliriz. Anlamak için dört gözle bekliyoruz.
Ayrıca Hideo Kojima röportajda film ve video oyun sektörünün arasındaki sanatsal farktan bahsetti:
"[Sinemada] anlatılan benim neslimin şaşırtıcı bulduğu ancak oyuncu neslinin hiç de garipsemediği hikayeler var. Muz gibi görünen bir şeyi alırsanız ve ona 'elma' adını verirseniz, sanatsal olarak işe yarar. Ancak bu oyunlar için geçerli değil. Etkileşimli şeyler yapıyoruz. Kabuğu soyduktan sonra bir muzun yenilebilir olması gerekir. Arabalar sürülebilir olmalıdır. Oyunların etkileşimli olması ve eğlenceyi sunması için sahne arkasında birçok insanın yarattığı bir gerçeklik olmalı. Bu biziz. Bir tür sanat odaklı hizmet endüstrisi."
Death Stranding 8 Kasım'da PlayStation 4'e özel olarak gelecek. Oyun Tokyo Game Show'da bir kez daha sergilenecek ve Death Stranding'i merak edenler etkinlikte gelecek tüm haber ve duyuruları buradan takip edebilirler.
Kaynak: VG247