Geçtiğimiz yılda olduğu gibi bu yıl da birbirinden heyecan verici oyunlar ve projeler oyun severleri bekliyor olacak. Kimi ikonik yapımlar ve karakterler yine hayatımıza girecek ve hayran kitlelerini oluşturacaklar. PlayStation geliştiricileri, 2018 ve ötesinde bizleri bekleyen en heyecan verici, favori yapımlarını seçti. Bakalım en sevdiğimiz oyunları geliştiren insanlar, hangi oyunları merakla bekliyorlar:
God of War
"Bu baba-oğul macerasını gerçekten dört gözle bekliyorum. Santa Monica Studios'un seriyi ele aldığı yeni yönler çok umut verici görünüyor ve yarattıkları destansı yapıtları görmek için sabırsızlanıyorum." Guerilla Games kurucularından Helen Hulst (Horizon Zero Dawn)
"Serideki son yapımından bu yana biraz zaman geçti, bu yüzden Kratos'un nasıl geliştiğini görmek için sabırsızlanıyorum. Yayınlanan videoyu izledikten sonra, içimde eylemlerin ve sonuçların beklentileri karşılamaya devam edeceği konusunda bir his var." Fumihiko Yasuda, Yönetmen, Team Ninja (Nioh)
"Oyuncu deneyimi açıkça mükemmel, ancak PlayStation 4 donanımının teknik sınırlarını ne kadar zorlayabileceklerini ve bu sayede tüm dünyadaki oyun geliştiricileri için çıtayı ne kadar artırabileceklerini görmek hem korkutucu hem de heyecan verici! Hikayenin nasıl gelişeceğini, kendi tahminimlerimle, gizli bir sabırsızlıkla beklediğimi görüyorum." Naoki Yoshida, Yönetmen, Square-Enix (Final Fantasy XIV: A Realm Reborn)
Days Gone
"Days Gone, üçüncü şahıs zombi katliamının ve akıllı hikaye anlatımının inanılmaz, oynaması amansız karışımı gibi görünüyor. Sabırsızlanıyorum." Steve Goss, Tasarım Yönetmeni, Supermassive Games (Until Dawn: Rush of Blood, Hidden Agenda)
"ZOMBİLER ve onların kanlı sürüleri. PS4 Pro'ma gel!" John McLaughlin, Baş Yapımcı, XDev Studios
Marvel’s Spider-Man
"Oğlum ve ben Insomniac'ın Örümcek Adamı için fragmanları izlerken YouTube'u eskittik. İnanılmaz. Görünüyor. Sabırsızlanıyorum!" Capsar Field, CEO, Wish Studios (Knowledge is Power!)
"Sadece, oynamak için çok eğlenceli görünüyor!" John Johanas, Yönetmen, Tango Gameworks (The Evil Within 2)
"Video oyun formundaki filmlerdeki inişli çıkışlı sürüş duygularını yaşamak için gerçekten çok heyecanlıyım." Takashi Katano, Yönetmen, Square-Enix (Final Fantasy XII: The Zodiac Age)
Monster Hunter: World
"PS4 için yeniden doğan bu yeni Japon yapımının Monster Hunter hayranları tarafından yurtdışında nasıl karşılandığını görmek çok ilgimi çekiyor!" Hiroaki Kato, Yapımcı, Square-Enix (Final Fantasy XII: The Zodiac Age)
"Monster Hunter oynamak için sayısız saat harcadım ve asla yorulmadım. Bu sene PAX'da oynadım ve ateşi daha da körükledi. Parlaklığı çılgın. Sabırsızlanıyorum! Steve Madureira, Baş Tasarımcı/Baş Animator, Airship Syndicate (Battle Chasers: Nightwar)
Dreams
"Tabii ki şu an çok önyargılıyım, daha önce Media Molecule ile birkaç yıl çalıştım ve Dreams zaten çalışılıyordu. Şimdi sadece ne kadar geliştirdiklerini görmek için sabırsızlanıyorum. Muhteşem teknoloji ile çok iddialı bir proje." Lizardcube kurucu ortağı Omar Cornut (Wonder Boy)
"Oyunu oynama şansım oldu ve inanılmazdı!" Tequila Works kurucularından Raul Rubio Munarriz (Rime)
The Last of Us Part II
"İlk oyun, video oyunu hikaye anlatımı konusunda bildiklerimi yeniden değerlendirmemi sağlayan inanılmaz bir başarıydı. Bölüm II daha da harika görünüyor." Jens Matthies, Kreatif Yönetmen, MachineGames (Wolfenstein II: The New Colossus)
"Naughty Dog'un bizim için neler biriktirdiğini görmek için sabırsızlanıyorum. Yüreklerimiz parçalanacak, ama buna değecek! Brad Davey, Tasarımcı Lideri, Sumo Digital (Snake Pass)
Red Dead Redemption 2
"Red Dead Redemption son yıllarda en sevdiğim video oyun deneyimlerimden biri. Rockstar, açık dünya formülünü aldı ve vahşi batı ayarlamalarıyla yeni bir soluk getirdi... Artık uzun bir sekiz yıldan sonra, beni yakalayan ve sıkıca saran inanılmaz dünyaya geri döneceğiz. Rockstar'ın sunacağı şeyleri görmek için sabırsızlanıyorum." Khalil Osaimi, Medya Tasarımcısı, Housemarque (Nex Machina, Matterfall)
Ace Combat 7
"Her şeyden önce, PS VR için yüksek umutlar taşıyorum. Anlaşılan gerçek savaş uçağında olduğu gibi düşman savaşçılarını görmek için kafanızı heyecanla çevirebileceksiniz. Gelecek sene gerçek hayattaki it dalaşını yaşamak için sabırsızlanıyorum." Keiichiro Toyama, Yönetmen, SIE Japan Studio (Gravity Rush 2)
Dragon Quest Builders 2
"İlk oyunda, tasarladığınız şehirleri boss'lardan savunmak zorundaydınız ve malzemeleri yerleştirerek belirli planlara dayalı binalar inşa etmeniz gerekiyordu. İnsanların daha fazlasını yapmalarını sağlayan unsurları dengelemekle harika bir iş çıkardı. İlkini bitirdiğimden beri devam oyununu dört gözle bekliyordum." Tsutomu Kouno, Tasarımcı, SIE Japan Studio (LocoRoco)
Ni no Kuni II: Revenant Kingdom
"Kendimi Ni No Kuni'nin muhteşem dünyasına bırakmak için sabırsızlanıyorum. Oliver'ın hikayesinin harika hikayesine ve Revenant Kingdom'un keşfetmemiz için bizi bekleyen diğer paralel dünyaları ile geri gelen tüm duygulara hazırım." Jeramy Bergerson, Yardımcı Yapımcı, Arkane Studios (Prey)
Detroit: Become Human
"İlk günden satın alacağım ve oynayacağım şey bu." Henrik Larsson, Yapımcı, Tarsier Studios (Little Nightmares, Statik)
Death Stranding
"En sabırsızlıkla beklediğim oyunun bu olduğunu söyleyebilirim. Hideo Kojima ve Mads Mikkelsen'in büyük hayranıyım. Tanıtım fragmanları şimdiye kadar çok sağlamdı ki, neler olduğunu anlamadım bile! Klasik Kojima." James Valls, Baş Yapımcı, Rebellion (Battlezone)
13 Sentinels: Aegis Rim
"En meraklısı olduğum oyun muhtemelen 13 Sentinel: Aegis Rim. Vanillaware'den Bay Kamitani, her zaman aldığım, çekici oyunlar yapar." Yoko Taro, Yönetmen, Platinum Games (Nier: Automata)
Concrete Genie
"Bir başka Paris Oyun Haftası süprizi. Gerçekten güzel ve gösterişli görünüyor ve diğer hiçbir şeye benzemiyor... Bu görselleri çalmak istiyorum!" Gavin Price, Kreatif Lider, Playtonic (Yooka Laylee)
Kaynak: PlayStation EU