Anthem geçen yıl zorlu bir lansman yapmış ve oyunculardan eleştiriler almıştı. Özellikle oyunun mekanikleri ve ganimet sistemi beğenilmemişti. Geliştirici BioWare de bunun farkındaydı ve topluluğa daha şeffaf bir şekilde oyunu geliştireceklerini açıklamıştı.
Ekip ilk birkaç ay boyunca Anthem'deki sorunları hafifletmek için çalışsa da, çabaları yeterli olmadı. Sonuç olarak, BioWare bu yılın çoğunu oyunu iyileştirmek için geçirdi ve sonunda yeni bir güncellemeyle ganimet sisteminde sona geldiğini açıkladı. BioWare blogunda yayınlanan bir yazıda BioWare Stüdyo Direktörü Christian Dailey, Anthem'de yaptıkları yeni değişiklikleri ve hedeflerini açıkladı.
Anthem 2.0 ile ganimet sistemi baştan aşağı yenileniyor
Geliştiricilerin öncelikli hedefi, Anthem'de daha tatmin edici bir ganimet deneyimi sunmaktı. Stüdyo, oyuncuların fikirleri ve geri bildirimlerinden yola çıkarak denemek istediği bazı üst düzey hedefleri ve değişiklikleri ortaya koydu. Anthem 2.0 olarak adlandırılan büyük değişiklikler şu şekilde:
Zamanınızın kıymetini bilin
- Ganimet düşme sıklığı artırılacak
- Ganimet daha sık görülecek; Tüm öğeler daha iyi ve daha rekabetçi, ancak olağanüstü bir şeyler elde etme şansı hala var
- Tüm ganimet nadirlikleri ilerleme boyunca stratejik değere sahip olacak
Seçimler memnun edecek
- Rastgele bir sisteme bağlı kalmadan belirli bir ganimetin izini sürebileceksiniz; Görevler, Uzman Satıcılar vs.
- Eşyaların düzenlenmesi ve seviye artırma da dahil olmak üzere ganimetinizi değiştirebileceksiniz
Ödüllendirici bir ganimet deneyimi
- Ganimet düştüğünde heyecan verici bir şekilde daha belirgin hissedilecek
- Nadir düşmanlar, diğer adıyla "yürüyen hazine sandıkları" aynı anda yağmalamak için heyecan verici anlar yaratacak
Erişilebilir ve anlık
- Ganimeti hemen ortaya çıkarabilecek ve donanabileceksiniz
- Ekipman sayfasının tamamen yenilenecek ve ayrıntılı bir durum sayfası gelecek
- Ekipman sayfasına her yerden erişilebilecek, her yuvada donanımınızı kolayca görebileceksiniz
Ekipman ve ödüllerin güvenilirliği
- Her öğenin Gücüne ve Nadirliğine dayalı güçlendirmeler
- Artık güçlendirmesi olmayan işe yaramaz eşya yok
- İstisnai öğeler, her bonustaki değerleri maksimize etmek yerine, tam olarak istediğiniz bonus türlerini almakla ilgili
Gelecek için ölçek
- Güç kapasitenizi kolayca artırılabileceksiniz ve ganimet sistemi buna göre ölçeklenecek
- Gelişmiş telemetri verileri trendleri belirlememize ve anlamlı denge değişiklikleri yapmamıza olanak tanıyacak
BioWare ayrıca Anthem'in silah kullanma hissiyatını yeniden düzenleme konusunda da çok çalıştı. Geliştirici yakın menzilli öğelerin ve donanımların rolünü yeniden tasarlıyor. Anthem 2.0'da yeni silah konseptleri ve beceri puanlarındaki değişiklikler de büyük ilgi görüyor.
Anthem PlayStation 4, PC ve Xbox One platformlarında oynanabiliyor. Anthem 2.0 sürümünün çıkış tarihi henüz açıklanmadı. Ayrıca güncellemenin oyunculara nasıl sunulacağı da henüz bilinmiyor. Değişiklikler tamamlandığında güncelleme ücretsiz DLC olarak gelebilir.