Anthem VIP demo plana göre gitmedi. Ardından BioWare'in özür dilese de oyuncuların beklentisi ve istekleri arttı. Geliştirici, bu hafta sonu açık demosunu sundu ve oyuncuları lansman versiyonunda düzeltilecek bazı tekrar eden sorunlar konusunda uyardı.
BioWare'in Canlı Hizmet Yöneticisi Chad Robertson aşağıdakiler dahil olmak üzere, Anthem'de yapılacak düzeltmelerden ve geliştirmelerden bazılarını ana hatlarıyla blog yazısında anlattı:
- Ek performans iyileştirmeleri
- Ek kararlılık düzeltmeleri
- Yanlış yazılan açıklamalarda düzeltmeler yapıldı
- Seçilen diğer Javelin'lerle gelen açıklamalarda yapılan düzeltmeler
- Kaybolan özelleştirme ayarlarının düzeltilmesi
- XP kazanımı davranışındaki düzeltmeler
- Ses iyileştirmeleri
- Uçuş ve hedefleme dahil olmak üzere PC kontrollerinde yapılan iyileştirmeler
- Sosyal Merkez: The Launch Bay
Robertson'a göre, Anthem'de kelimenin tam anlamıyla binlerce düzeltme ve iyileştirme yapıldı.
Sunucu kapasitesiyle ilgili endişelenenlere de rahatlatıcı bir açıklama yapıldı. BioWare, yükü taşıyabilecek donanıma sahip olduğunu belirtti. Eğer oyuncu sayısı sunucu kapasitesini aşarsa, geliştirici "oturum açan oyuncuların giriş oranlarını kontrol etmeyi" planlıyor, böylece oturum yarıda kesilmiyor. Bu sistem ayrıca ekibe sunucu kapasitesini arttırması için biraz zaman tanıyacak.
Robertson: "Böyle bir durumla karşılaşırsanız, bize karşı sabırlı olacağınızı ve daha sonra tekrar deneyeceğinizi umuyoruz. Sunucu durumu sayfamızda sürekli bildiriyor olacağız." dedi.
Anthem 22 Şubat 2019'da PlayStation 4, Xbox One ve PC için piyasaya sürülecek. Oyun hakkında daha fazlasına buradan erişebilirsiniz.