BioWare, oyuncuların geri bildirimlerinin ardından Anthem'in ganimet oranlarını iyileştirmek için sunucu tarafında bir güncelleme yaptı. BioWare'in Canlı Hizmet Başkanı Chad Robertson Twitter'da değişikliklerin sadece başlangıç olduğunu açıkladı. Stüdyo, gelecek güncellemelerle Anthem'in ganimet sistemini ve oyun sonu ilerlemesini daha da geliştirecek.
Robertson geçen hafta yaptığı açıklamada: "Topluluktan oyuna gelen tüm geri bildirimleri değerlendiriyoruz. Tutkuyu seviyoruz ve paylaşıyoruz. Oyunun ganimet sisteminden henüz tam olarak memnun değiliz. Geliştirmek için hızlı hareket etmek de olumsuz yanlarından biri. Çeşitli alanlarda karmaşık ganimet sistemlerinde değişiklikler yapıyoruz ve performansının nasıl olduğunu bilmek daha zor." demişti.
Robertson, BioWare'in önümüzdeki aylarda Anthem için bazı önemli değişiklikler yapacağını ve böylece stüdyonun bu evrimi daha iyi takip edebileceğini belirterek, atılan adımların artacağını açıkladı. Ayrıca amaçlarının "mümkün olan en iyi oyuncu deneyimini sağlamak" olduğunu ekledi.
Anthem'e yapılan yeni güncelleme aşağıdaki değişiklikleri içeriyor:
- Masterwork ve Efsanevi ganimet oranları Grandmaster 2 ve Grandmaster 3 zorluk seviyeleri için artırıldı.
- Masterwork ve Efsanevi ganimet oranları, tüm zorluk seviyelerinde daha zor düşmanlar için arttırıldı. Buna aşağıdakiler de dahil: Legendary Ancient Ash Titan, Elite Ancient Ash Titan, Legendary Fury, Legendary Ursix ve Legendary Luminary.
BioWare'in Topluluk Yöneticisi Jesse Anderson,Anthem'de yapılacak çok iş olduğunu ve oyunculara oyunun desteğe devam edecekleri konusunda güvence verdi.
Anthem PlayStation 4, Xbox One ve PC'de mevcut. Daha fazlası için incelememizi okuyabilirsiniz.