Ubisoft'un aksiyon RPG oyunu Assassin's Creed Odyssey oldukça olumlu yorumlar almasının yanı sıra, birçok kez Yılın Oyunu kürsüsüne aday oldu. Assassin's Creed Odyssey'in eleştirel ve ticari başarısına rağmen bazı hayranlar Shadow Heritage DLC'siyle hayal kırıklığına uğradılar.
Hayal kırıklığı oyun içi ilişkilerde oyuncu seçiminin ve bağlı olduğu Kupadaki dil eksikliğinden kaynaklanıyordu. DLC oyuncuların seçimini reddederek ve karşı cinsiyetle romantik bir ilişkiye sokmaya zorluyordu. Sonrasında kilidi açılan Kupa ise çocuk sahibi olmayı çağrıştırarak "Growing Up" (Büyüme) olarak adlandırılıyordu. Ubisoft özür diledi ve DLC'nin oyuncu seçimini dikkate alacağını belirterek, ilgili Kupayı yeniden adlandırmak için yama yayınlayacağını açıkladı.
Ubisoft'un blogunda yaptığı açıklama:
Oyuncu geri bildirimlerini duyduktan ve geliştirme ekibi içinde tartıştıktan sonra, romantik unsurların olmadığı bir hikaye seçen oyuncuların, ilişkilerinin doğasını daha iyi yansıtabilmek için ara sahnelerde ve Assassin's Creed Odyssey: Shadow Heritage'deki bazı diyaloglarda değişiklikler yapıyoruz. Bu değişiklikler, bir kupa / başarının yeniden adlandırılmasını da içeriyor ve gelecek bir yamayla uygulanacak.
Ayrıca oyuncuların yaşadıkları deneyimi oyunda yaptıkları seçimlerle yansıtmalarını sağlamak için bir sonraki bölüm Bloodline'a dikkatlice bakıyoruz.
Mantıklı bir hamle, çünkü oyun bu konuda oldukça olumsuz yorumlara maruz kalıyordu. Assassin's Creed Odyssey, oyuncu seçimlerini içermesi gereken bir tür ve son DLC oyunun doğasına aykırı ve tamamen göz ardı eden bir deneyimdi.
Sadece Assassin's Creed Odyssey'de değil, pek çok oyunda oyuncu geri bildirimleri gelişimin ayrılmaz bir parçası oldu ve oyun teknolojilerinin günümüzün nimetlerinden nasıl yararlandığını gösteriyor.