BioWare başkanı Casey Hudson, Anthem piyasaya sürülene kadar görülmeyen hataların, lansmandan sonra çeşitli oynanış sorunlarına dönüşmesi nedeniyle beklenenden daha zorlu bir süreç geçirdiklerini kabul etti.
Hudson, yeni blog yazısında; Anthem'in BioWare'i birçok oyuncu gibi hayal kırıklığına uğrattığını açıkladı. Hudson BioWare'in lansmandan bu yana yaptığı çalışmaların bazılarını özetledi ve hafta sonu yapılan ganimet oranlarındaki kayda değer değişiklikler de dahil olmak üzere oyunda 200'den fazla iyileştirmenin yapıldığını belirtti. Ama aynı zamanda BioWare'in Anthem'e bağlı kalacağı ve destekleyeceği konusunda güvence verdi.
BioWare planlarını yavaşlatmadan oyunun ilk büyük Cataclysm etkinliği de dahil olmak üzere Anthem'i ileriye yönelik desteklemeye devam edecek. Hudson açıklamasına şöyle devam etti:
"Bunların hepsi bizim için bir öğrenim deneyimi ve oyunun iyileştirilip mükemmelleştirildiğinden emin olmak için çalıştığımızdan, bizimle kaldığınız için ne kadar minnettar olduğumuzu anlatamayız. Özellikle bir sonraki aşama, işlerin gerçekten heyecan verici olduğu yer olacak.
Yeni bir oyun ve marka ortaya çıkarmanın en zor dönemi boyunca ilerledikçe, Anthem'in neler yapabileceğini gösterecek şeyler üzerinde çalışıyoruz: Cataclysm'e doğru birçok dünya etkinliği, yeni hikaye içeriği ve yeni özellikler."
Ama şüphecilik olduğunu anlıyoruz. Eleştirileri ve kuşkuları duyuyoruz. Ama yine de sürekli devam eden, sürekli gelişen ve büyüyen, tutkulu geliştirici ekibimiz tarafından gelecekte çok iyi destek veren, sürekli değişen bir dünya olan Anthem için her gün çok çalışmaya devam edeceğiz."
Hudson, Anthem'in durumunu daha geniş bir bağlamda açıklayarak çevrimiçi deney olarak ele aldıklarını belirtti. Anthem'in bir sonraki Dragon Age oyunu için şablon olmayacağını açıkladı.
Hudson son olarak: "Anthem'le daha önce yaptığımızdan biraz farklı bir şey deniyoruz ve en iyisinin henüz gelmediğini kanıtlamaktan heyecan duyuyoruz." diyerek mesajını noktaladı.