Kojima'nın Death Stranding konusundaki planlarını merak eden birçok takipçi Twitter'da düşüncelerini ve sorularını paylaşıyor. Oyunun yeni fragmanı geldiğinden beri, Kojima sürekli olarak kafası karışan hayranlarının sorularını cevaplamaya çalışıyor. Ancak oyunun gizemi hala tam olarak çözülebilmiş değil.
Death Stranding'in yönetmeni Hideo Kojima, oyunun gizlilik deneyimi olarak sınıflandırılmaması gerektiğini açıkladı. Aslında oyunu tanımlayacak kadar uygun bir tür yok. Bu nedenle, Kojima yeni bir tür yarattığını düşünüyor: "aksiyon oyunu/strand (bağlantı) oyunu".
Yönetmenin Twitter hesabından yaptığı ilginç açıklama:
"Benzer sorular aldığım için tekrar paylaşacağım. Death Stranding bir gizlilik oyunu değil. Öznel bir şekilde hareket edebilirdi, ancak FPS oyunu da değil. Bağlantı konseptini (strand) barındıran, aksiyon oyunu / strand oyunu (sosyal strand sistemi) adı verilen tamamen yeni bir tür."
Bir kez daha bağlantının önemine vurgu yapılıyor. Anlaşılan oyuncular eş zamanlı olmayan çok oyunculu diğer oyuncularla iletişim kurarken, özellikle Death Stranding'in deneyimiyle bağlantının değerini hissedecekler. Şimdilik Kojima ve şirketi henüz tüm bunların nasıl çalıştığını tam olarak açıklamadılar.
Pek çok kişi asenkronize çok oyunculu modun Dark Souls'ta öne çıkanla benzer olabileceğini iddia ederken, Kojima'nın anlattıkları açıkça ortaya çıkıyor. Dark Souls'ta çok oyunculu bileşen gerekli değil, yalnızca genel deneyimi geliştiriyor. Ancak öyle görünüyor ki; Death Stranding'teki çok oyunculu mod çok daha bütünleyici olacak. Yakında daha fazla bilgi almayı (mümkünse şifresiz) umuyoruz.
Death Stranding 8 Kasım'da PlayStation 4'e özel gelecek.