Quantic Dream geliştiricileri GDC 2018'de Detroit: Become Human'da kullanılan teknolojiyi detaylandırdıkları iki sunum yaptı. Paneller sırasında, stüdyo oyunun PlayStation 4 Pro geliştirmelerini de açıkladı.
İlk sunumda, Quantic Dream'ın Detroit'i geliştirmek için yeni bir teknoloji kullandığı ve kare hızına göre öncelikli grafikler olduğunu öğreniyoruz. Stüdyo, oyunun yüksek kare hızı gerektiren bir aksiyon oyunu olmadığını vurguladı ve geliştiricilerin mümkün olduğunca uzun yükleme ekranlarından kaçındıklarını söyledi.
Detroit: Become Human'ın PS4 ve PS4 Pro'daki grafik özellikleri şu şekilde:
PS4
- 1080p'de 30 FPS
- Hacimsel Işıklandırma: 192x108x64
- HDR TV Desteği
PS4 Pro
- 2160p checkerboard'da 30 FPS
- Full 2160p'de GUI
- Hacimsel Işıklandırma: 235x135x64
- HDR TV Desteği
İkinci sunum Detroit'te kullanılan aydınlatma teknolojisini anlatıyor ve Heavy Rain and Beyond: Two Souls'un gelecek oyunlara kadar gelişim tarihini sunuyor.
Detroit: Become Human 25 Mayıs'ta sadece PlayStation 4'e özel yayınlanacak.