Far Cry: New Dawn, Far Cry 5'ten kısa bir süre sonra çıkış yapacak ve oyuncular en çok iki oyunun ne gibi farklılıklara sahip olacağını merak ediyor. Serinin yeni oyununda beklediğinizden daha fazla değişiklik olabilir.
Twitter'da yayınlanan geliştirici soru ve cevap paylaşımında kreatif yönetmen Jean-Sebastien Decant, Far Cry: New Dawn'da yer alan "hafif RPG" mekaniklerinden bazılarını vurguluyor. Far Cry 5'in sonundaki olaylar dünyayı temelden değiştirdi ve dolayısıyla yeni dünyaya uyum sağlamak gerekiyordu.
Paylaşılan videodan da anlaşılacağı üzere Far Cry: New Dawn'da crafting (zanaat) ve seviye sistemleri var. Hem düşmanlar hem de silahlar seviyeye sahip olacak ve silahınız ne kadar yüksekse, mücadele o kadar kolay olacak. Ayrıca üs kurma ve geliştirme mekaniği de var. Üssünüzdekilerle nasıl hareket edeceğiniz, envanterinizi doğrudan etkileyebilir. Kalenize ve insanlarına yatırım yapmak sizi uzun vadede daha iyi eşyalarla ödüllendirecek.
Oyundaki en ilgi çekici yönlerden biri de "tırmanma sistemi" ve sunacağı seçenekler. Bir ileri karakolla karşılaştığınızda, ne yapacağınız konusunda bazı seçenekleriniz olacak. Bölgeyi devralabilirsiniz ya da (Decant'ın sözleriyle) karakolun suyunu sıkabilir, arkanıza bakmadan terkedebilirsiniz. Ancak yağmalayıp gittiğiniz taktirde tekrar ele geçirilmesine izin vermiş olacaksınız. Bunu yaparak daha değerli ödüller elde edebilirsiniz, ancak aynı zamanda daha büyük zorluklara hazırlıklı olmalısınız.
Far Cry: New Dawn, 15 Şubat 2019'da PlayStation 4, Xbox One ve PC için piyasaya sürülecek. Serinin yeni oyunu için gelecek tüm haber ve güncellemelere buradan erişebilirsiniz.