Fortnite ve Rocket League gibi platformlar arası özellikler üzerinde çalışan oyunlar, bu ayrıcalığa daha fazla oyunun katılması için öncülük ediyor. İdeal olarak, her çok oyunculu oyunda platformdan bağımsız olarak tüm sistemlerdeki kullanıcıların birbirleriyle oynamalarına olanak sağlayan çapraz platform desteği olmalı. Geçtiğimiz günlerde Londra'daki Mortal Kombat 11 basın etkinliğinde, birçok endüstri uzmanı NetherRealm Studios'tan bazı geliştiricilerin de gelmesiyle bazı sorularla karşılaştılar.
WCCF muhabiri Mortal Kombat 11'in oyun tasarımcısı Derek Kirtzic'e yaklaşmakta olan dövüş oyunu için platformlar arası destek olanakları hakkında sorular sordu. NetherRealm Studios, bu özelliği etkinleştirmek için bir plana sahip değil, ancak tasarımcı gelecekte platformlar arası oyuna izin vermek istediklerini ve gözden geçirdikleri bir seçenek olduğunu söyledi.
Muhtemelen böyle bir özelliği getirmenin ardında pek çok ayrıntı yatıyor ve eğer gerçekleşecekse de hemen olmasını bekleyemeyiz. Zor bir ihtimal olsa da Mortal Kombat 11 piyasaya sürüldükten sonra yayınlanacak bir güncellemeyle gelebilir. Sony bu konuda geliştiricilerle çok sıkıntı yaşamıştı ve Fortnite'la platformlar arası oyunu olumsuz bir yola sokmuştu. Sonunda şirket geri adım atarak Fortnite'la çapraz platform üzerine çalışmalara başladı. Umuyoruz ki bu hamle Mortal Kombat 11 başta olmak üzere uygun olan diğer birçok oyuna için önayak olur.
Mortal Kombat 11, 23 Nisan 2019'da PlayStation 4, Xbox One, PC ve Switch platformlarına gelecek.