Gunfire Games'in Remnant 2'si, stüdyo için büyük bir hit olduğunu kanıtladı ve geliştiricinin satış beklentilerini neredeyse piyasaya sürüldüğü anda fazlasıyla aştı. Bu, çok sayıda soruyu yanıtlamak ve böylece stüdyonun oyunla ilgili bazı gelecek planlarını ortaya çıkarmak için istekli olan Oyun Direktörü David Adams ile 'Bana Her Şeyi Sor' topluluk röportajına yol açtı.
Remnant 2 için yeni özellikler anlatıldı
Remnant 2'nin piyasaya sürüldüğünde bir hit olduğu gerçeği göz önüne alındığında, Gunfire Games'in oyunu mantıklı olduğu sürece desteklemeyi planlaması şaşırtıcı olmamalı, ancak Adams ne olduğu konusunda biraz daha bağlam sağlayabildi. Remnant 2 hayranlarının sabırsızlıkla bekleyecekleri çok şey var, yaklaşan özelliklerden bazıları zaten toplulukta yüksek oranda talep edilmiş durumdadır.
Remnant 2 Oyun Direktörü David Adams, topluluktan gelen soruları yanıtlayarak oyunun geleceği hakkında önemli derinliklere indiği bir Reddit AMA düzenledi. Soruların çoğu, uygun şekilde şakacı yanıtları olan şakalar olsa da, paylaşılan bir yığın değerli bilgi de vardı. Örneğin, birçok oyuncu bir zırh türünü diğerine dönüştürebilmek istiyor ve Adams, Gunfire'ın bu özelliği araştırdığını ancak şu anda bunun çok büyük bir öncelik olmadığını doğruladı. Örneğin, Gunfire, oyuncuların ihtiyaç duyulduğunda bir yapıdan diğerine hızlı bir şekilde geçiş yapabilmesini istediğinden, yükleme özelliği üzerindeki çalışma daha önemlidir. Şu anda piyasaya sürülmesi için bir zaman çizelgesi olmamasına rağmen, Crossplay de inceleniyor.