Rainbow Six Siege 2015'te çıkış yaptı ve Ubisoft için oldukça başarılı bir performans sergiledi. Yeni nesil konsollar yaklaşmasına rağmen, yayıncı oyuncu tabanını ayırmak istemiyor. Bununla birlikte, geliştirici Rainbow Six Siege'i yeni donanımlara taşıyarak veya geriye dönük uyumluluktan yararlanarak desteklemek istiyor.
Rainbow Six marka yöneticisi Alexandre Remy, Daily Star'a verdiği röportajda; Ubisoft'un tüm platformlardaki oyuncularının nesiller arası değişikliğe rağmen birlikte oynadıklarını görmek istediğini belirtti. Stüdyo bu planını gerçekleştirmenin yollarını araştırıyor gibi görünüyor.
İşte Remy'nin açıklaması:
"Herhangi bir devam oyunu istemiyoruz. Bunun arkasındaki neden, topluluğumuzu farklı platformlar arasında ayırmak istemememiz. Yarının ideal dünyasında birlikte oynayabilecek tüm platformlardaki oyuncuları istiyoruz. Yeni nesillere de aynı ruhla yaklaşıyoruz.
Rainbow Six Siege'in oyuncu tabanını bugün nasıl taşıyabilecek hale getirebileceğimizi, yeni nesillere geçmek istiyorlarsa, bunu aynı zamanda mümkün olduğunca ucuza veya geriye dönük uyumluluk yoluyla nasıl yapabileceğimizi sorguluyoruz.
Çok oyunculu oyunların gücü topluluğunun büyüklüğüdür. Bu yüzden bir sonraki nesil geldiğinde, bir PC'ye karşı üst seviye bir PC gibi kabul edilmeleri için her türlü çabayı mümkün kılmamız gerektiğine inanıyoruz."
Remy ayrıntıya girmese de; Ubisoft'un vizyonunu gerçekleştirmek için şu anda Sony ve Microsoft ile görüşmekte olduğunu da belirtti. Rainbow Six Siege'in, çapraz oyun için Call of Duty'nin izinden gidip gitmeyeceğini de merakla bekliyoruz.
Ubisoft kısa süre önce Rainbow Six Siege oyuncularının farklı modlara, haritalara, düşmanlara, operatörlere ve kozmetik içeriklere olan ilgisini ölçmek için anket yaptı. Oyun 4. yıl dönümüne yaklaşırken başarılı performansına devam ediyor ve stüdyonun henüz devam oyunu için nedeni yok.