Fall Guys, geliştirme maliyetini sadece 4 saat içinde çıkardı
Fall Guys: Ultimate Knockout'un kısa sürede popüler olması, geliştirici Mediatonic için büyük bir sürpriz oldu. Stüdyonun baş oyun tasarımcısı Joe Walsh, oyunun geliştirme maliyetlerini telafi etmesini beklediklerini, ancak bunun sadece dört saat içinde gerçekleşmesinin kendilerini şaşırttığını açıkladı.
Mediatonic CEO'su Dave Bailey, geçtiğimiz günlerde verdiği bir röportajda PlayStation Plus kararını aldıklarından dolayı memnun olduğunu söyledi. Walsh ise Fall Guys'ın maliyetini çıkarmasının altı ay veya bir yıl sürebileceğini düşündüklerini, ancak oyunun bunu yaklaşık 4 saat içinde yaptığını belirtti. Geliştiricinin en büyük ikinci oyunu, şimdiye kadar 10-15 milyon dolar kazandırdı. Ancak Fall Guys, maliyetini saatler içinde çıkararak sadece üç ay sonra aynı gelire ulaştı.
Fall Guys için büyük sezon ortası güncellemesi yolda
Fall Guys'a için bir sonraki büyük güncelleme; yeni bir seviye, mevcut seviyelerin 40'tan fazla çeşidi, Fall Feed adlı yeni DLC, yeni kostümler ve daha fazlasıyla gelecek. Godzilla, Sonic the Hedgehog ve Goose Game kostümleri de mağazada satışa sunulacak. Ayrıca güncellemeden sonraki haftalarda yeni kostümler gelmeye devam edecek. Sezon 3.5 yamasının çok yakında yayınlanması bekleniyor.
Fall Guys, Steam'de 11 milyon kopya sattı. Ayrıca geçtiğimiz yılın Ağustos ayında PlayStation 4'te 8 milyondan fazla oyuncuya ulaştığı ve tüm zamanların en çok indirilen PlayStation Plus oyunu olduğu bildirildi. Fall Guys'ın çıktığı gün PS Plus üyelerine ücretsiz sunulması, oyuncu sayısının ani yükselişine yardımcı oldu. Battle Royale tarzı platform oyunu, PS4 oyuncularından aldığı ivmeyle hızlı bir başlangıç yaptı.
Mediatonic, canlı hizmet oyunu Fall Guys'a uzun yıllar boyunca güncellemeler getirmeye devam edecek gibi görünüyor. Sadece birkaç yıl sürmesi amaçlanan oyun, potansiyelini fazlasıyla aştı. Stüdyo, artan taleple birlikte çalışan ikiye katlamayı amaçlayarak daha fazla geliştirici işe aldı.