Cyberpunk 2077'nin görevleri The Witcher 3'ten daha karmaşık
Cyberpunk 2077 ve The Witcher 3: Wild Hunt, birbirinden oldukça farklı iki oyun. Ancak oyuncular merakla beklenen yeni oyunun kalitesinin CD Projekt RED'in popüler RPG'sine benzemesini bekliyor. Geliştirici daha önce ekibin zaman içinde öğrenme ve büyüme fırsatı bulduğunu ve Cyberpunk 2077'nin genel olarak The Witcher 3'ten daha iyi bir oyun olacağını belirtmişti.
Alman GameStar dergisi oyunun Görev Tasarımcısı Philipp Weber'le yapılan yeni bir röportajda Cyberpunk 2077'deki hedeflerin oyuncuların bir görevde yapmak zorunda kalacakları seçenekler göz önüne alındığında The Witcher 3'teki görevlerden daha karmaşık olacağını ortaya koydu. Ancak, bu seçenekler rastgele olmayacak ve oyunun hikayesine bağlı kalarak mantıklı olacak.
Weber Reddit'te, GameStar'da yaptığı yorumlara daha fazla ışık tuttu.
"Bir görev tasarımcısı olarak, şimdi sunacağımız farklı yeni fırsatları (Netrunning Yetenekleri vb. kullanmak gibi) ve bunları kullanarak (örneğin bazı durumlarda 3-5) görevlerdeki bazı zorlukları nasıl daha fazla yoldan çözeceğinizi değerlendirmek zorundayım. Bu doğal olarak görev tasarımlarını bazı alanlarda daha karmaşık hale getiriyor, ancak yapmak gerçekten büyük bir zevk."
Hem Weber hem de Seviye Tasarımcısı Miles Tost geliştirme ekibinin The Witcher 3'ün gelişimi sırasında birçok ders aldığını ve bunun Cyberpunk 2077'de daha iyi bir görev kalitesiyle sonuçlanacağını söyledi. İkili örnek olarak; ekibin oyuncu geri bildirimlerini takiben Witcher Sense'in oyun boyunca çok sık kullanıldığını fark ettiğini söyledi.
Cyberpunk 2077 şu anda PlayStation 4, Xbox One ve PC için geliştirilmekte. Her ne kadar CD Projekt RED 2021 yılına kadar 2 AAA oyunu çıkarmayı planladığını söylese de, Cyberpunk 2077 için hala yapılması gereken çok şey olduğuna işaret etti.