Death Stranding'in gelişimi programın gerisinde kaldı
Hideo Kojima'ya göre Death Stranding'in geliştirme sürecinde geldiği nokta Kojima Productions'ın planladığı çıkış tarihine göre geride kaldı.
Hideo Kojima, J-Wave ile röportajında durumu şöyle açıkladı:
"Stüdyoların planlanan yayınlanma tarihlerinin gerisinde kalmaları sık rastlanan bir durumdur ve Death Stranding ilk planlarımızın biraz gerisinde, ancak çok da geride değil."
Daha önce yaptığı açıklamalarda Kojima Death Stranding'in 2019'dan önce geleceğini ima ediyordu ve bu yüzden planlanan birkaç çıkış tarihi olduğunu hissettiriyor.
Kojima röportajın bir diğer bölümünde; açık dünya oyunu yapmanın doğası gereği sürekli ayarlamalar yapmayı ve yeni sürümleri test etmeyi gerektirdiğini açıklıyor.
Ayrıca tamamiyle yeni bir oyunu açıklamaya çalışmanın karmaşık doğasını da tartışıyor. Çünkü bu anlamı "sadece içinde görebildiğini" ve yeni bir oyunun "yüksek riskli" olduğunu söylüyor.
Kojima oyunların geleceğinin akış sisteminde yattığını belirterek, filmlerin ve oyunların tek bir eğlence noktasında buluşacağını söyledi. Kimi endüstri uzmanları gelecek nesil konsolların bulut oyunları ve akış sistemini kullanarak donanım noktasında çağ atlanacağını savunsalar da, Sony'nin Finansal İşler Müdürü Hiroki Totoki bulut oyun hizmetlerinin konsollar üzerindeki etkisinin yakın gelecekte gerçekleşemeyeceğini açıkladı.
Death Stranding tarafında durumlar böyle. Kojima Ocak ayında Metal Gear Solid film yönetmeni Jordan Vogt-Roberts ve Horizon: Zero Dawn stüdyosu Guerrilla Games'teki geliştiricilere 2 saatlik oynanış demosu gösterdi. Yani Death Stranding hakkında fikir sahibi olan insanlar var ve umuyoruz ki daha fazla ertelenmeden yakın zamanda oyuncularla buluşur.