Destiny 2 Forsaken: Yeni Silahlar, Modlar ve Yetenekler
Bungie, Destiny 2: Forsaken ile önümüzdeki haftalarda silahların, modların ve yeteneklerin nasıl değişeceğine dair
yeni bilgileryayınladı.
Destiny 2: Forsaken Combat Stream sırasında, Bungie güncellemelerin bazılarının 28 Ağustos'ta geleceğini doğruladı ve Forsaken Xbox One, PlayStation 4 ve PC'ye 4 Eylül'de yayınlandığında geri kalanlar da eklenecek. Daha fazla ayrıntı Gamescom ve PAX etkinliklerinde açıklanacak.
Destiny 2 Forsaken'a doğru güncellemeler neler sunacak?
Genel olarak öldürme zamanı azaltılırken, silah ve beceri hasarı buna göre artırılıyor. Gövde hasarı ve mutlak hasar artacak ve iki ardışık yakın vuruş bir Gardiyan'ı tam sağlıktayken öldürebilecek. Shoulder charge, shield bash ve hammer strike yetenekleri de tek vuruşta öldürecek.
Güncelleme, Destiny 2'ye 9 yeni süper yetenek ekleyeceği gibi, yeni ödüller ve yetenekler de kazandıracak.
Güncellemeden sonra, Hunter'ın Altın Silahı 2 saniye daha aktif zaman alacak ve Nightstalkers oyuncuları rakiplerini daha güvenilir bir şekilde takip edecek ve yakalayacak. Nightstalkers için Flawless Execution adı verilen yeni bir özellik, Hunter'ın çömelme sırasında yaptığı bir öldürme sırasında görünmez hale gelmesini sağlayacak. Yeni Spectral Blades süper yeteneği de, Hunter'ın görünmez hale gelmesine ve diğer oyuncuları duvarlardan görmesine izin verecek.
Destiny 2'de İyileştirme ve Güçlendirme özellikleri yükseltiliyor ve Dawnblade Warlocks, kendine ve takım arkadaşlarına kalkan vermek için iyileştirici bombalar yaratabiliyor ve Stormtrance da güncellemeden sonra bir hasar artışı görecek.
Silah yuvaları, 24 Ağustos güncellemesinden sonra farklı işlev görecek ve üç silah yuvası Kinetik, Enerji ve Güç silahlarına ayrılırken, cephane tipi artık silahlara özgü olacak. İlk iki slot, Birincil ve Özel tüm silahlara açık olacak, üçüncü slot ise Ağır silahlara ayrılacak.
Destiny 2 için yeni modlar ve silahlar...
Bungie, 4 Eylül'de Destiny 2'ye gelecek modların bazılarını da ortaya çıkardı. Hasar tipini değiştirmek veya bir silah seviyesine düz takviye eklemek yerine, modlar oyuncuların kendi oyun tarzlarını belirli yönlerine uyacak şekilde kişiselleştirmelerine izin verecek.
Yeni modların bir kısmı, boss ve araçlara karşı daha fazla hasar, daha iyi hedefleme, havadayken artırılmış isabetlilik, şarjör boyutunun artması, güçlü düşmanlara karşı daha fazla hasar gibi iyileştirmeler ekleyecek.
Masterwork mekanikleri yeniden çalışacak. İkili bir sistem yerine, tüm silahlar 1 ila 10 arasında bir seviyeye sahip olacak ve bu da silahın gücünü belirleyecek. Oyuncular, Glimmer, Legendary Marks ve Masterwork Cores'ı silahların seviyesini arttırmak için harcayabilecekler ve Seviye 10'a ulaşıldığında, silahlar öldürme takibi de alacak.
Bungie, Destiny 2 Year 2'de gelen bazı yeni silah ve zırh parçalarını ortaya tanıttı:
- Two-Tailed Fox (Roketatar) - Aynı anda iki roket ateşler
- Antaeus Wards (Zırh) - Mermileri yansıtacak bir sıbışma başlatır
- Trinity Ghoul (Yay) - Kesin ölümler elektrik fırtınalı okları oluşturur
- The Sixth Coyote (Zırh) - İki kat savuşturma
- Malfeasance (Silah) - 5 vuruş bir patlama yaratır
- Black Talon (Kılıç) - Projectile kılıç
- One Thousand Voices (Silah) - Patlayan ateş ışını
- Chromatic Fire (Zırh) - Kesin kinetik öldürmelerden elementsel patlamalar
- Wish-Ender (Bow) - Duvarların ardını görün ve hedefleri deşin
- Ace of Spades (El Topu) - Öldürdükten sonra yeniden yükleme, ekstra hasarlı mermilere izin veriyor
Daha fazla Destiny 2 haberi için, yaklaşan değişiklikler hakkında Destiny 2 Forsaken genişlemesi hakkındaki yazılarımızı takip edin.