Fallout 76'nın lansman sonrası planları açıklandı
Bethesda üzerinde çalışmakta olduğu bazı özelliklerin altını çizdi. Şirket
Bethesda.net'deki yazısında, Fallout 76'nın C.A.M.P. yapı iyileştirmelerini, yeni görevler ve etkinlikleri, yeni Sığınak açılışlarını, karakter yeteneklerini yeniden yapılandırma ve grup tabanlı yen, PvP sistemini açıkladı.
Gelecek özelliklerin birçoğu Fallout 76 beta oyuncuları tarafından memnuniyetle karşılanacaktır. Fallout 76'nın C.A.M.P. yapı sistemi temelde Fallout 4 ile aynı sisteme sahip olan, ancak haritada hareket edebilme kabiliyetine sahip. Özellikle ayrıntılı ana üsler oluşturmaya zaman harcayan oyuncular için ideal. Beta iyi görevlere ve etkinliklere sahip olsa da çok da etkileyici değildi.
Yine de grup tabanlı bir PvP sistemi fikri daha ilginç olabilir. Fallout 76'nın PvP modu son betada oldukça sıkıcı ve anlamsız gelmişti. PvP'yi tetiklemek için önce birini vurmanız gerekiyor ve bu ihmal edilebilecek bir hasar veriyor. Vurduğunuz kişi ise normal ölçüde zarara yol açan hasarlar verebiliyor. Yani meydan okuma sistemi üzerine kurulu. PvP'de eğlencenin ötesinde, pek fazla çekici unsur yok. PvP'den ölürseniz bırakacağınız birkaç eşyanın dışında kaybınız yok yakınlarda yeniden doğabilirsiniz. Bunların dışında karakter yeteneklerini yeniden yapılandırabilme özelliğinin geleceğini duymak güzel.
Bethesda pazarlama müdürü Pete Hines sosyal medyada oyuncuların Fallout 76 beta ilerlemelerini ve karakterlerini tam oyuna taşıyabileceklerini bir kez daha vurguladı.