Hideo Kojima, Death Stranding'te geldiği noktayı açıkladı
Hideo Kojima Twitter'da Death Stranding'in çeşitli bileşenlerini PlayStation 4'teki geliştirme araçlarıyla bir araya getirme sürecinde olduğunu açıkladı. Oyunun ilk ortaya çıktığı zamandan bu yana sürekli spekülasyon konusu olan çıkış tarihi hala açıklanmadı. Ayrıca yayın tarihi hakkındaki söylentiler 2019 sonbahar ve 2020 başlarını hedef alıyor ve bu noktada Sony'nin yeni nesil konsoluyla bağlantı kuruyor.
Kojima Twitter profilinde bazı konulara ışık tuttu ve açıklamaları Kojima Productions'ın Pazarlama ve İletişim Müdürü Aki Saito tarafından çevrildi:
Death Stranding is not in its debugging stage, but combing all the game elements formed in the development tools into the game. So everyday, Hideo’s playing the game on PS4, connecting, adjusting. It’s adding and taking out things at the same time. Key time in the development! https://t.co/YDzGDozH7I
— 齊藤昭義(Aki Saito) (@akisaitokojipro) 24 Mart 2019
"Death Stranding hata ayıklama aşamasında değil, geliştirme araçlarında oluşturulan tüm oyun bileşenlerini oyuna dahil ediyor. Hideo her gün oyunu PS4'te oynuyor, bağlanıyor ve ayarlamalar yapıyor. Aynı anda hem bir şeyler ekliyor hem de çıkarıyor. Gelişimde anahtar bir zaman!"
Her ne kadar tweet'ler Death Stranding'in yayın penceresi hakkında herhangi bir ipucu vermese de, bazı takipçiler oyunun lansmandan önce uzun bir süreç geçireceğini düşünüyor. Bununla birlikte Death Stranding'in tanıtım demosu birkaç aydır sektördeki çeşitli geliştiriciler tarafından oynanıyor. (Oldukça etkileyici buldular!)
İlginç bir şekilde Saito yakın zamanda PlayStation'ın yeni Play State Yayınlarını retweetledi ve ilk yayın bu gece TSİ 01.00'da gerçekleşecek. Sony yayın boyunca mevcut projeleri hakkında güncellemeler sağlayacağını, yeni duyurular paylaşacağını ve oyun fragmanları göstereceğini belirtti.
Death Stranding yarınki State of Play'de görünecek mi dersiniz? Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğiz.