Marvel's Avengers geliştiricisi, dünya tasarımına yaklaşımını açıkladı
Marvel's Avengers, süper kahraman dünyasında kendine özgü bir yer oluşturmak istiyor. Crystal Dynamics ve Square Enix, bunu sadece kahramanlar, farklı kıyafetler veya tasarımlarla değil aynı zamanda gerçek hayattan dünya çapında tanıdık manzaralarla yapmayı hedefliyor.
Geliştiriciler, Marvel's Avengers dünyasını gerçek hayatla karıştırarak oyunculara evinde hissettirmeye çalışacak olsa da, daha yapacak çok işleri var. Sanat yönetmeni Brenoch Adams, IGN ile yaptığı röportajda; ekibin dünya tasarımına yaklaşımı ve gerçek dünyayı kurgusal Marvel dünyasını nasıl karıştıracağı hakkında konuştu.
Marvel's Avengers, gerçek dünyadan bölgelere serilerden ikonik yerler ekleyecek
Adams, Marvel's Avengers'ta sunacakları dünyanın gerçek dünyayla birebir aynı olmayacağını belirterek, "Gerçek dünyadan ele almamız gereken konumlara yerleştirilmiş önemli Marvel sembolleri var. Hikayemizde bu yerlerden bazıları, dünyaki bölgelere uyacak şekilde genişletildi. New York'ta, Avengers kulesi A-Day felaketin sonra AIM tarafından ele geçirildi. Jersey City'de Kamala Kahn hayranlarının kesinlikle tanıyacağı bir konum var. San Francisco'daki Avengers West Coast Genel Merkezi, Treasure Island'daki şehir silüetine sahip." şeklinde konuştu.
Marvel's Avengers'ta böyle daha birçok örnek var. Adams, "Keşfedilecek daha fazla yer var ve oyuncular gözünü dört açmalı. Çünkü bu bölgelerden bazıları gerçek hayattakinden daha büyük olsa da, birçoğu gizli ve ayrıntılara dikkat etmeyi gerektiriyor." diyor.
Marvel's Avengers, 4 Eylül'de PS4, Xbox One ve PC için piyasaya sürülecek. Oyun, yeni nesil konsolların gelişiyle birlikte yeni nesil sürüme yükseltilebilecek.