PlayStation 5 Hackerları Bloodborne'u 60 FPS'de Çalıştırdı
Programcı ve geliştirici Illusion, Lance MCDonald tarafından Bloodborne için oluşturulan bir 60 FPS yamasını saldırıya uğramış bir PlayStation 5 konsoluna uygulayabildi ve şimdi oyun, herhangi bir görüntü veya performans sorunu olmadan bir konsolda ilk kez sorunsuz çalışıyor. Şimdiye kadar modlama oyunlarının yalnızca saldırıya uğramış PS4 konsollarındaki PS4 oyunlarına uygulanabileceği düşünülüyordu, ancak Illusion bunun böyle olmadığını birkaç gün önce kanıtladı. PS5'te Uncharted Legacy Collection'ın bir videosunu ve mod oluşturucunun sonsuz cephane ve diğer şeyler gibi hileleri kullanabildiği bir hata ayıklama modu menüsü paylaştılar. Oyun ayrıca Quad HD çözünürlükte sabit bir 60 FPS'de çalışırken görüldü.
Bloodborne PS5 için 60 FPS'de çalıştı
Kısa bir süre sonra, saldırıya uğramış PS5 konsollarında diğer oyunları modlama yeteneğini test etmeye ve FPS performanslarını artırmaya koyuldular. Seçtikleri oyunlar arasında Gravity Rush 2, Shadow Of The Colossus, Red Dead Redemption 2 ve tabii ki Bloodborne vardı ve bunların hepsinin iyi çalıştığı ve PS5'te 1440p60 FPS'de çalıştığı test edildi.