Rage 2 ilk oyundaki eksikleri nasıl geliştirdi?
Rage 2 sızıntıları doğru çıkmış ve oyun E3 2018'de sürpriz şekilde duyurulmuştu. Rage'deki eksiklikler, Bethesda'nın zengin katalogunda kayda değer bir seriye dönüşmesini engellediğinden, id Software'in yeni oyunuyla değerini geri kazanmak istiyor. id Software'in Studio Yönetmeni Tim Willits'e göre ekip, açık dünyayı genişleterek ve oyuna havalı bir son getirerek bu kusurların Rage 2'de ele alındığından emin olmak için yorulmadan çalıştı.
Willits verdiği röportajda, ilk Rage dünyasının diğerlerinden ayrı hissettiren "harika şeyleri" nasıl sunduğunu anlattı. Örneğin; sürüş alanları, savaş bölgeleri ve seviye sistemi vardı. Rage 2 için açık dünya, tüm deneyimin kusursuz hissedilmesini sağlıyor ki bu da Avalanche Studios'un katılımıyla gerçekleştirildi.
Elbette ilk Rage oyununun büyük kusurları da vardı. Röportajda Willits, ekibin Rage'in sonunu sevmeyen birçok oyuncu olduğunun farkında olduğunu belirtti. Görünüşe göre, devamında oyununda böyle bir sorun olmayacak. Çünkü serinin yeni oyununda, oyuncuları oldukça havalı bir son bekliyor.
Wills Rage'in yumuşak renk paletini de ele alarak, Rage 2'nin renkli dünyasının bu tür eleştirilere doğrudan bir yanıt olduğunu söyledi. Ancak renk ilavesi sadece oyunun nasıl göründüğüne etki etmiyor, aynı zamanda bir anlatım amacı da var. Ayrıca Rage 2, ilk oyundan 30 yıl sonrasını konu aldığı için çorak bir dünyada geçiyor. Zengin renkler ve hayatla dolu yeni canlı türleri var.
Son olarak, Rage 2'ye daha renkli ve özel karakterlerin dahil edilmesinin, dünyanın temasını etkileyerek oyunun pazarlamasına katkıda bulunduğunu da ekledi.
Rage 2 hakkında gelecek haber ve güncellemeleri buradan takip edebilirsiniz.